Automatinis atsakiklis (IVR)

Kas tai yra?
Automatinis atsakiklis – tai kompiuterizuota telekomunikacinė paslauga, skirta automatinam gaunamų skambučių valdymui pagal skambinančiojo meniu pasirinkimus.

Kam ji skirta?
Ši paslauga skirta įmonėms, gaunančioms didelį kiekį skambučių ir norinčioms juos efektyviai paskirstyti pagal temas atsakingiems darbuotojams, arba norinčioms įdiegti telefoninės savitarnos paslaugas - telebankininkystė, telebalsavimas, automatinis kortelių ar sąskaitų aptarnavimas. Taip pat ši paslauga naudinga toms įmonėms, kurios gauna didelį kiekį skambučių su standartiniais klausimais, į kuriuos galėtų atsakyti atsakymų balso įrašai.

Kuo naudinga?
Geresnis Jūsų klientų aptarnavimas. Nepraleidžiamas nei vienas Jūsų kliento skambutis, o į jo skambutį sistema atsilieps jau po pirmo skambučio signalo.

Patogumas Jūsų klientams. Jūsų klientai bus aptarnaujami 7 dienas per savaitę ir 24 valandas per parą.
Įmonės efektyvumas. Jūsų įmonės darbuotojai negaus „pasiklydusių“ skambučių, nes sistema paskirstys skambučius įmonės darbuotojams pagal jų atsakingas temas.

Sąnaudų taupymas. Jums nereikės pirkti brangios telekomunikacinės įrangos ir mokėti už jos aptarnavimą.
Klientų aptarnavimo kontrolė. Valdykite klientų aptarnavimo procesus: stebėkite skambučių statistiką, kurioje atsispindi kaip greitai Jūsų įmonės darbuotojai atsiliepia į klientų skambučius, su kokiais klausimais dažniausiai skambina Jūsų klientai, o papildomai įjungta TCG pokalbių įrašų paslauga Jums padės objektyviai įvertinti kaip kokybiškai Jūsų klientai buvo aptarnauti.

Pagrindinės paslaugos funkcinės savybės:
  • Automatinis pasisveikinimas balsu;
  • Klientų skambučių eilių sudarymas, jei įmonės darbuotojai užimti;
  • Automatinis klientų atpažinimas pagal telefono numerį ar pagal suvestą kliento kodą;
  • Pokalbių temų pasirinkimas telefone, spustelint mygtuką (DTMF);
  • Skambučių paskirstymas pagal pasirinktas pokalbių temas;
  • Skambučių nukreipimas į Balso paštą;
  • „Baltųjų sąrašu“ funkcionalumas – galimybė, į pasirinktus telefono numerius, leisti prisiskambinti tik tiems klientams, kurių numeriai iš anksto įvesti į leidžiamų skambučių sąrašą arba surinkus kliento kodą;
  • „Juodųjų sąrašų“ funkcionalumas – galimybė, į pasirinktus telefono numerius, uždrausti prisiskambinti tik tiems klientams, kurių numeriai iš anksto įvesti į uždraustų skambučių sąrašą.
  • Automatinis informacijos įgarsinimas iš įmonės duomenų bazių (pvz. sąskaitos likučio įgarsinimas, kortelės galiojimo laiko įgarsinimas)
  • Skambučių statistika ir ataskaitų formavimas.

Kiek tai kainuoja?
Paslaugos kaina priklauso nuo užsakomos paslaugos funkcionalumo ir paslaugų diegimo apimties. Norėdami gauti išsamią informaciją apie paslaugos kainą, prašome kreiptis į mūsų vadybininką.

Susisiekite! Pateiksime geriausią pasiūlymą būtent Jums.