Paslauga skirta organizacijoms, siekiančioms automatizuoti dalį savo veiklos procesų, susijusių su pardavimais, rinkodara, administravimu ir kokybės valdymu.
- Greitai ir patogiai pasieksite didelį kiekį savo klientų per trumpą laiko tarpą;
- Automatizuosite savo procesus;
- Užtikrinsite efektyvų laiko planavimą ir žmogiškųjų resursų valdymą;
- Patogiai ir operatyviai surinksite Jums reikiamą informaciją;
- Naudositės veiksmingu rinkodaros instrumentu.
- Pardavimų skambučių vykdymas;
- Produktų/paslaugų naujienų pristatymas, rinkodaros komunikacija;
- Skubios informacijos pateikimas (įstatymų įpareigojimai, pasikeitęs darbo laikas, kt.);
- Skolų išieškojimas, priminimai apie renginius ar vizitus, kt.;
- Klientų pasitenkinimo įvertinimas ir santykių palaikymas (apklausos, šventiniai sveikinimai, padėka už lojalumą, kita personalizuota informacija).
- Išeinančių skambučių automatizacija pagal žinutės tipą, kalendorių, periodiškumą ir kitus parametrus;
- Skambučio adresatui rodomo telefono numerio pasirinkimas ir galimybė skambinti bet kurios pasaulio šalies abonentams;
- Balsinio pranešimo transliavimas bei pakartotinis balso pranešimas iki tol, kol jis bus išklausytas;
- Kelių skambinimo kampanijų veikimas tuo pačiu metu;
- Savarankiškas skambinimo sistemos valdymas internetinėje savitarnos svetainėje arba integravus sistemas per API;
- Išsamios skambinimo ir surinktų duomenų (atsiliepti, praleisti, išklausyti pranešimai, kt.) ataskaitos realiu laiku, galimybė jas eksportuoti, archyvuoti: ir kt.
Jums taip pat gali būti įdomu: SMS ir Viber, Telefono numeriai, Klientų aptarnavimo sprendimai
Susisiekite su mumis