Pokalbių įrašymas

Kas tai yra?
Pokalbių įrašymas – tai telekomunikacinė paslauga, suteikianti galimybę įrašyti įmonės įeinančius ir išeinančius telefoninius skambučius.

Kam ji skirta?
Ši paslauga skirta įmonėms, norinčioms kontroliuoti ir gerinti klientų aptarnavimo kokybę telefonu, objektyviai nagrinėti klientų nusiskundimus. Taip pat pokalbių įrašymo paslauga padeda įmonėms efektyvinti klientų aptarnavimo procesus, kai pokalbių įrašas tampa garsinis susitarimo dokumentas.

Kuo naudinga?

Geresnis Jūsų klientų aptarnavimas
. Pokalbių įrašai, tai bene pati naudingiausia ir efektyviausia darbuotojų mokymų priemonė. Kartu su darbuotojų klausantis pokalbių įrašų, Jūs galėsite jam patarti, pamokyti, kaip geriau aptarnauti klientus ar vykdyti pardavimus. Taip pat tai yra puiki priemonė naujų darbuotojų apmokymams.

Įmonės efektyvumas. Pokalbių įrašai padės Jums greičiau patvirtinti Jūsų ir kliento susitarimus.

Patogumas Jūsų darbuotojams. Pokalbių įrašai gali pakeisti darbuotojo užrašų knygelę, kur kiekvienas išsaugotas įrašas gali darbuotojui padėti tiksliai prisiminti kas buvo kalbėta ir sutarta su klientu.

Sąnaudų taupymas. Jums nereikės pirkti brangios telekomunikacinės įrangos ir mokėti už jos aptarnavimą.
Kokybės kontrolė. Stebėkite ir vertinkite savo darbuotojų klientų aptarnavimo kokybę telefonu.

Pagrindinės paslaugos funkcinės savybės:
  • Visų įeinančių ir išeinančių skambučių pokalbių įrašymas;
  • Atsitiktinis telefoninių pokalbių įrašymas;
  • Pokalbių įrašu saugojimas;
  • Pokalbių įrašų paieška ir filtravimas pagal: telefono numerį, skambučio datą ir laiką, darbuotojo kodą, pokalbio trukmę.

Kiek kainuoja?
Paslaugos kaina priklauso nuo užsakomos paslaugos funkcionalumo ir paslaugų diegimo apimties. Norėdami gauti išsamią informaciją apie paslaugos kainą, prašome kreiptis į mūsų vadybininką.

Susisiekite! Pateiksime geriausią pasiūlymą būtent Jums.