Skambučių registras

Kas tai yra?
Skambučių registras – tai telekomunikacinė paslauga skirta stebėti Jūsų įmonės gaunamų skambučių statistiką bei formuoti skambučių aptarnavimo ataskaitas.

Kam ji skirta?
Paslauga skirta įmonėms, norinčioms įvertinti klientų aptarnavimo telefonu padėtį – sužinoti kiek įmonė bendrai gauna skambučių, kiek jų praranda, kiek laiko skiria skambučių aptarnavimui. Ši paslauga labai naudinga vertinant skambučių centro ar klientų aptarnavimo padalinio steigimo galimybes bei reikalingus išteklius.

Kuo naudinga?

Geresnis klientų aptarnavimas.
Jūs matysite prarastus klientų skambučius ir jiems galėsite perskambinti.

Efektyvumas ir tikslumas: Vertinant gaunamų skambučių kiekius, Jūs tiksliai galėsite įvertinti klientų aptarnavimo padėti bei reikiamus išteklius skambučių centro ar kliento aptarnavimo padalinio steigimui.

Klientų aptarnavimo kontrolė. Jūs galėsite kontroliuoti kaip greitai Jūs atsiliepiate į klientų skambučius ir kiek jų aptarnaujate.

Taupymas. Jums nereikės pirkti brangios telekomunikacinės įrangos ir mokėti už jos aptarnavimą.

Kiek kainuoja?
Paslaugos kaina priklauso nuo užsakomos paslaugos funkcionalumo ir paslaugų diegimo apimties. Norėdami gauti išsamią informaciją apie paslaugos kainą, prašome kreiptis į mūsų vadybininką.

Susisiekite! Pateiksime geriausią pasiūlymą būtent Jums.